Spôsoby platby a doručenia

 Spôsoby platby  v e-shope za objednávky v rámci Slovenska

 

 

a) online platobnou kartou

 

               

 

  - dá sa platiť len v momente vytvorenia objednávky

 

 

 

 

 

b) bankový prevod na  číslo účtu v tvare IBAN SK55 1100 0000 0026 2501 6036

 

– dá sa platiť pred doručením alebo po doručení objednávky 
 

Pri prevode pred doručením tovaru, zadajte, prosím, ako variabilný symbol  číslo objednávky  (štvormiestne číslo, ktoré sa začína 4). 

 

Pri prevode  po doručení tovaru, zadajte, prosím, ako variabilný symbol  číslo faktúry (šesťmiestne číslo, ktoré začína  21, bez písmen OI).

 

 

V prípade technických problémov pri platbách kartou alebo bankovým prevodom, nám, prosím, dajte vedieť na adresu: dobrakniha@dobrakniha.sk.  

 

 

 

c) poštový poukaz 

 

   – dá sa platiť až po dodaní objednávky na pobočkách Sl. pošty

 

   Poštový poukaz  Vám pošleme s faktúrou a objednaným  tovarom. 

 

 

 

 

 

d) dobierka

- platí sa v hotovosti doručovateľovi pri prevzatí tovaru

 

Tento spôsob platby je určený zákazníkom, ktorým nepoužívajú bezhotovostné spôsoby platby (karta, prevod) a nevyhovuje im platba na pošte. Z našej strany dobierka nie je podmienkou pre odoslanie objednávok, ktoré neboli uhradené vopred.  

V poznámke v rámci objednávky prosíme uviesť:  dobierka. (Táto služba je o 2 EURÁ  drahšia ako samotné poštovné za doručenie zásielky.)  

 

 

Účtovný doklad.

Účtovným dokladom je faktúra, ktorú posielame spolu s objednaným tovarom. 

 

Ak si prajete objednať  tovar, ktorý má byť odoslaný ako darček:

Ak objednávate darček, ktorý  máme poslať priamo, je potrebné uviesť v objednávkovom formulári poznámku odoslať bez faktúry. Na základe tohto upozornenia pošleme faktúru osobitne, elektronicky len na Vašu mailovú adresu, v zásielke s darčekom žiaden doklad o platbe nebude.

Poprosíme Vás  uviesť v adrese pre platbu Vašu adresu a v adrese pre dopravu uviesť adresu toho, komu je darček určený.  

V prípade, že ide o balík, je potrebné uviesť okrem Vašich kontaktov (mail a telefón) v poznámke aj mailovú adresu a telefónne číslo adresáta balíka. 

Tieto informácie slúžia výhradne doručovateľovi, ktorý komunikuje s adresátom. 

 

 

 

Vytvorenie, vybavovanie a odosielanie objednávok

 

Zákazník dostáva pvytvorení objednávky automaticky generovaný potvdrzujúci mail.

V prípade, ak Vám nebol doručený potvrdzujúci mail do niekoľkých minút od vytvorenia objednávky, dajte nám, prosím, vedieť na adresu: dobrakniha@dobrakniha.sk.

Predtým si,  prosím, skontrolujte priečinok s nevyžiadanou poštou, keďže sa stáva, že potvrdzujúci mail tam občas končí.

 

K odoslaniu objednávky nie je podmienkou platba vopred.  

Objednávky vybavujeme a odosielame  priebežne najneskôr však do 5 pracovných dní od vytvorenia. Väčšina objednávok je odosielaná spravidla nasledujúci pracovný deň.

Uvedená lehota platí najmä pre objednávky kníh z iných vydavateľstiev, ak ich potrebujeme doplniť a pre prípady, keď si naše knihy musíme vyžiadať z nejakého externého skladu.

Rovnako platí táto dlhšia lehota pre obdobie inventúry alebo dovolenky v období veľkých sviatkov a pre prípadné nepredvídateľne okolnosti.

V mimoriadnom prípade, kedy nie je možné uvedenú lehotu 5 pracovných dní dodržať, kontaktujeme zákazníka mailom.

 

Balné

Za balenie zásielok účtujeme paušálne poplatky :

pre zásielky od 100 g do 2 kg: 0,50 EUR nad 2 kg za balík: 1,50 EUR.

 

Doručovanie zásielok

 

 

V rámci vnútroštátnych zásielok využívame služby Slovenskej pošty:  

Pri zásielkach  do 2 kg je možné vybrať si (priamo pri vytváraní objednávky) v rámci služby List 

medzi 1.triedou (Doručené nasledujúci deň) a 2. triedou (Doručené do 2 dní).

Objednávky nad 2 kg do 10 kg posielame ako službu Balík na adresu (Doručené do 2 dní).

a objednávky nad 10 kg službu Expres Kuriér na adresu (Doručené nasledujúci deň).

 

 

 

  

 

Ceny poštovného účtujeme podľa aktuálneho cenníka Slovenskej pošty.

Uvedené termíny doručenia uvádzame podľa informácii, ktoré uvádza pri jednotlivých službách Slovenská pošta.

Termín doručenia sa počíta odo dňa, keď je zásielka odoslaná.  

 

 

Objednávky z Česka a ostatného zahraničia  

 

Spôsoby platby:

a) platobná karta

– dá sa platiť len v momente vytvorenia objednávky

b) bankový prevod

–  pred odoslaním  (po doručení je možné platiť len z ČR po predošlej dohode)

 

Doručovanie  

Zásielky do Českej republiky

 

Vzhľadom na zákaznícky výhodné ceny a lehoty dodania odosielame zásielky do ČR prostredníctvom služby Zasilkovna.cz.

V objednávke, prosím, uveďte, ako adresu pre dopravu –  adresu konkretného výdajného miesta, kde si zásielku vyzdvihnete.        

Zoznam výdajných miest v ČR s podrobnými informáciami:  https://www.zasilkovna.cz/pobocky

 

 

               

 

    V pripade, ak si želáte doručiť zásielku na adresu (nie na výdajné miesto), vyberte si, prosím, iný spôsob doručenia v poznámke.  

 

 

Zásielky do sveta mimo ČR

Zásielky posielame do všetkých krajín sveta, kde doručuje Slovenská pošta. Podľa konkrétnej dohody sa vieme prispôsobiť aj Vašim požiadavkám  a využiť aj iné doručovacie služby. 

 

 

 

 

Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.

Objednávky vytvorené cez e-shop vydavateľstva  Vám radi pošleme na adresu, ktorú v nich  uvediete. Nežiadajte, prosim, o  doručenie objednaného tovaru do kníhkupectiev Dobrej knihy na vyzdvihnutie. Túto službu neposkytujeme.  Ak máte záujem kúpiť si knihy v našich kamenných  kníhkupectvách, prosím, kontaktujte ich priamo –   Kontakt a knihkupectvá.

 

 

 

Tento web používa cookies. Pokračovaním v prehliadaní týchto stránok súhlasíte s ich používaním. Viac o cookies sa dozviete tu.